کلیدواژه‌ها = %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87 %D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86 %2F %D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C %2F %DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87 %D8%B9%D9%85%D8%B1 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87 %2F %DA%A9%D8%B3%D8%A8 %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین

دوره 20، شماره 112، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 103-124

10.22034/bs.2022.247029

صادق موسی خانی؛ صمد عالی؛ ناصر صنوبر؛ سلیمان ایرانزاده