کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F %D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F %D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F %D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
ارائه الگوی بازارگرایی برای شرکت‌های دانش بنیان ایران

دوره 20، شماره 112، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 45-62

10.22034/bs.2022.247031

کاظم محمددوست؛ حمید رضا سعیدنیا؛ احمد راه چمنی