کلیدواژه‌ها = %D8%B3%D9%87%D9%85 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %2F %D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA %D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%81%D8%AA%DB%8C %2F %D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C %DA%A9%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1 %2F %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C
تأثیر فضای کسب‌وکار بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات غیرنفتیِ جهان

دوره 20، شماره 112، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 1-24

10.22034/bs.2022.247034

بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ محمدرضا خویی اسکویی