کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C %D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF %D8%A8%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 %2F %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA %D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7 %2F %D8%A8%D9%88%D9%85 %D9%85%D8%AF%D9%84 %DA%A9%D8%B3%D8%A8 %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D8%B1 %28%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B3%29 %2F %D9%85%D8%AF%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%AA%D9%81%D8%B3%DB%8C%D8%B1%DB%8C %2F %D8%B1%D9%88%D8%B4 %D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84 %D9%85%D8%B1%D8%A8%D8%B9%D8%A7%D8%AA %D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C
طراحی مدل ساختاری تفسیری استراتژی‌های ورود به بازار اینترنت اشیا (با رویکرد مدل بوم کسب و کار)

دوره 19، شماره 111، بهمن و اسفند 1400، صفحه 121-146

10.22034/bs.2022.247054

مهرنوش همتی فراهانی؛ ناصر آزاد؛ رضا اقاموسی؛ سید محسن سید علی اکبر