کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81 %2F %D9%85%D8%AF%D9%84 %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C %2F %D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87 %D8%A7%D8%AC%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C %2F %D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C %2F %D8%A7%D8%AB%D8%B1 %DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1 %D9%85%D8%A8%D8%AF%D8%A3
تحلیل پدیدارشناسانه مصرف کنندگان پوشاک زنانه خارجی (با رویکرد اصلاح مدل ذهنی مصرف کالای خارجی)

دوره 19، شماره 110، آذر و دی 1400، صفحه 43-56

10.22034/bs.2021.247058

کبری بخشی زاده برج؛ نعیمه جباری؛ امید سلیمان زاده