کلیدواژه‌ها = %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C %2F %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %2F %D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86
طراحی مدل فرآیندی خریدهای ناگهانی(مطالعه موردی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران)‌

دوره 19، شماره 109، مهر و آبان 1400، صفحه 69-82

10.22034/bs.2021.247047

ابراهیم سالاری نهند؛ حسین حکیم پور؛ تهمینه ناطق