کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%AE%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87 %2F %D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %2F %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4 %D9%86%D8%A7%D9%85 %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C %2F %D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D8%A8%DA%A9%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C %28FANP%29
ارائه مدلی در زمینه تاثیر مولفه های بازاریابی خیرخواهانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بیمه

دوره 19، شماره 106، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 127-145

10.22034/bs.2021.246533

رسول چراغ سحر؛ علی پیرزاد؛ نجم الدین موسوی