کلیدواژه‌ها = %DA%A9%D8%B3%D8%A8%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1 %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9 %2F %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87 %2F %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA %D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D9%85%D8%AA%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%86 %2F %D8%B1%D9%88%D8%B4 %D8%AF%DB%8C%D9%85%D8%AA%D9%84 %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C %2F %D8%B1%D9%88%D8%B4 ANP %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C
استفاده از چارچوب کارت امتیازی متوازن برای رتبه‌بندی واحدهای استراتژیکِ کسب‌وکارهای الکترونیکی

دوره 18، شماره 105، بهمن و اسفند 1399، صفحه 85-102

علی نعیمی صدیق؛ زهرا شفیعی؛ مهدیه اخباری