کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9 %2F %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA %2F %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86 %2F %D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
ارزیابی تأثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان

دوره 18، شماره 103، مهر و آبان 1399، صفحه 101-116

شادی سربندی؛ همت قلی زاده