کلیدواژه‌ها = %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D8%AC%D9%85%D9%84%DB%8C %2F %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81 %2F %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %2F %D8%AA%D9%82%D8%B3%DB%8C%D9%85%E2%80%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1
تقسیم‌بندی بازار کالاهای تجملی برمبنای ارزش تجملی ادراک شده توسط مصرف‌کنندگان

دوره 11، شماره 59، خرداد و تیر 1392، صفحه 90-102

کامبیز حیدرزاده؛ بهار تیمورپور