کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%B3%D8%A8%D8%B2%2F %D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4 %D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%2F %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87 %D8%B3%D8%A8%D8%B2
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

دوره 12، شماره 64، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 44-57

کامبیز شاهرودی؛ امین محمدی آلمانی؛ امیر پورناصرانی