کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86 %D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 %2F %D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C %2F %DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7 %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری از پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: بانک ملی، سپه و صادرات)

دوره 12، شماره 66، مرداد و شهریور 1393، صفحه 64-77

الهام سادات موسوی‌زاده نوقابی؛ مرضیه یارعلی؛ عقیل کوراوند