کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87 %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%2F%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87%2F%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C %2F %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
تحلیل تجربه مشتری و جایگاه آن در ادبیات بازاریابی

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 85-103

محمود محمدیان؛ مریم نائلی