کلیدواژه‌ها = %D8%AE%D8%B5%D9%88%D9%85%D8%AA%2F%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%2F%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%2F%D9%85%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%2F%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84 %D8%A8%D9%87 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف‌کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه 5 شهر تهران)

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 53-66

داریوش طهماسبی؛ یاشار دیندار؛ محمد حقیقی