کلیدواژه‌ها = %D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86%2F%D9%85%D8%B4%D9%88%D9%82 %D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C%2F%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1 %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%2F %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%2F%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7
رفتار مصرف کننده جشنواره های آنلاین: بررسی مشوق های اطلاعاتی و تاثیرات اجتماعی

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 8-22

مهدی محمدی نسب؛ صدف خان بلوکی؛ علی سوری