نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86
الگوی شناخت رفتار مصرف کنندگان کالاهای لوکس بر مبنای نظریات مصرف تظاهری

دوره 17، شماره 99، بهمن و اسفند 1398، صفحه 30-51

مهدی بشیرپور؛ محمود محمدیان


شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تمایل افراد به خرید کالاهای سبز

دوره 17، شماره 97، مهر و آبان 1398، صفحه 20-32

مهدی بشیرپور؛ محمود محمدیان


تحلیل تجربه مشتری و جایگاه آن در ادبیات بازاریابی

دوره 17، شماره95-94، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 85-103

محمود محمدیان؛ مریم نائلی