بهرامی رودباری، رضا؛ زرکندی، سهیل؛ قاضیانی، خدیجه. (1393). آمار و احتمالات مهندسی، انتشارات نوین پویا.
دوست محمدی، سمیه، بیدختی، علی اکبر. (1398). تاثیر ارزش ویژه برند بر نگرش به برند و تمایل به استفاده مجدد از خدمات رفاهی با نقش تعدیلگری عملکرد برند (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای شهر سمنان)، فصلنامه علمی تخصصی اقتصاد نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، 2(2) 127-113.
رمضانپور، مهرداد. (1400). تاثیر تجربه برند بر وفاداری برند با میانجی گری ارزش مشتری، اعتماد، و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند چرم مشهد در استان تهران)، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت کسب وکار گرایش: بازار یابی، دانشگاه شمنان، دانشکده مدیریت.
زارعیان جهرمی، سارا. (1397). شناخت رابطه بین وجهه و اعتبار نیروهای فروش بر وفاداری و سهم خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش افزوده تجربی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه زنجیرهای هایپراستار)، رشته مدیریت بازرگانی، موسسه غیر انتفاعی ارشاد دماوند- واحد تهران.
زندیمحب، سحر و حیدری، وجیهه. (1399). بررسی تاثیر اعتماد برند، اثر برند و کیفیت برند بر وفاداری رفتاری با نقش میانجی وفاداری نگرشی در شرکت بیمه ملت،اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع.
زیتونی، نگار. (1400). تبیین قصد خرید محصولات ارگانیک بر اساس ابعاد ارزش و اخلاقیات ادراک شده مشتریان فروشگاههای ارگانیک در شهر تهران با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی اعتماد و وجهه برند، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی، دانشگاه شیخ بهایی، دانشکده مدیریت.
شاهطهماسب، اسماعیل، قورچیبیگی، اسحاق. (1399). تاثیر شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با نقش میانجی سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیرهای (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه زنجیرهای رفاه در شهر تهران)، فصلنامه علمی پژوهشی برند الزهرا، 4(12)، 12-29.
شهبازی، ویدا. (1401). تعیین تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد الکترونیک.
صالحیان فرد، رقیه. (1394). بررسی رابطه بین اعتماد به برند، تأثیرگذاری برند، وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری مشتری (مورد مطالعه بانک رفاه)، پایان نامه کارشناسی ارشد، موسسه غیرانتفاعی و غیر دولتی مولانا.
فرازمند، سحر و امیری قدسی، مریم و اسدزاده سعادت، نرگس و یاراحمدی، فتانه. (1396). بررسی تاثیر عشق به برند و مولفههای آن وفاداری به برند، اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی،تهران.
کیا، فاطمه. (1396). تأثیر دانش و تجربه برند بروفاداری به برند با نقش میانجیگری شیفتگی، رضایت و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان برندچرم مشهد در شهر سمنان)، پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی کومش.
میلانی، سحر. (1398). تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر تعهد برند و تبلیغات توصیهای با نقش واسطهای ارزش ویژه برند، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات.
Alberto de Morais Watanabe, E, and Alfinito, S. (2020). Perceived value, trust and purchase intention of organic food: A study with Brazilian consumers. British Food Journal, 122(4), 1070-1184.
Bahrami Rudbari, Reza; Zarkandi, Sohail; Ghaziani, Khadija. (2013). Statistics and Engineering Probabilities, Novin Poya Publications [In persian]
Baker, K. H. Resbi. U.(2020). Exploring origins of ethical company/brand perceptions —a consumer perspective of corporate ethics. Journal of Business Research, 63(3), 255-262.
De Patra, Dand yasa, G.S. (2018), Antecedents of perceived value and repurchase intention of organic food, Journal of Food Products Marketing, 24(4). 456-475.
Dostmohammadi, Samieh, Bidakhti, Ali Akbar. (2018). the effect of brand equity on brand attitude and willingness to re-use welfare services with the moderating role of brand performance (case study: Semnan city hotel customers), specialized scientific quarterly Modern Applied Economics in Management, Economics and Accounting, 2(2) 127-113, [In persian]
Durga, R. (2018). CUSTOMER LOYALTY IN BUSINESS, Views of students of Centria University of Applied Sciences, Thesis CENTRIA UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES Business Management, 2(26), 126-141
Evo, S. Tirza. (2021). Structural Equation Modeling of Brand Love, Brand Trust, Brand Respect, Brand Loyalty and Brand Equity in Indonesia E-Commerce, Proceedings of the International Conference on Industrial Engineering and Operations Management Sao Paulo, Brazil, April 5 - 8, 2021
Farazmand, Sahar and Amiri Qodsi, Maryam and Asadzadeh Saadat, Narges and Yarahamdi, Fatane. (2016). Investigating the effect of brand love and its components on brand loyalty, the first international conference and the third national conference on management and humanities research, Tehran, , [In persian]
Haghkhah, I. (2020). Attribution analysis of luxury brands: An investigation into consumer-brand congruence through conspicuous consumption. Journal of Business Resea.
Jahanvi, J, Sharma, M. (2021). Brand respect: Conceptualization, scale development and validation, Journal of Business Research, 132.
Kia, Fatemeh. (2016). the effect of brand knowledge and experience on brand loyalty with the mediating role of brand fascination, satisfaction and trust (case study: customers of Mashhad leather brand in Semnan city), thesis for receiving a master’s degree in business management, Kumesh non-profit higher education institute. [In persian]
Liu. M. t. Wong. I. Tseng. T. Chang., A., V. (2017). Applying consumer-based brand equity in luxury hotel branding, Journal of Business Research.
Milani, Sahar. (2018). The effect of marketing activities based on social media on brand commitment and recommendation advertising with the mediating role of brand value, master’s thesis, business management, marketing orientation, Islamic Azad University, science and research unite, [In persian]
Montoya-Restrepo, I., Sanchez ´ Torres, J., Rojas Berrio, S., & Montoya-Restrepo, A. (2020). Lovemark effect: Analysis of the differences between students and graduates in a love brand study at a public university. Innovar, 30(75), 43-56. https://doi.org/ 10.15446/innovar.v30n75.83256.
Ramzanpour, Mehrdad. (1400). the effect of brand experience on brand loyalty by mediating customer value, trust, and love for the brand (case study: customers of the Mashhad leather brand in Tehran province), master’s thesis, field: business management, specialization: market Yabi, Shamnan University, Faculty of Management. [In persian]
Saari, U. A., Mäkinen, S. J., Baumgartner, R. J., Hillebrand, B., & Driessen, P. H. (2020). How consumers’ respect for nature and environmental self-assets influence their car brand experiences. Journal of Cleaner Production, 261, 121023.
Salehian Fard, Ruqiya. (2014). Investigating the relationship between brand trust, brand influence, attitudinal loyalty and customer behavioral loyalty (Refah Bank case study), Master’s Thesis, Molana Non-Profit and Non-Governmental Institute. [In persian]
Shah Tahmasab, Ismail, Qorchi Beigi, Ishaq. (2019). The effect of brand personality on the share of customers’ purchases with the mediating role of communication structures in the chain retail industry (case study: customers of the Refah chain store in Tehran), Al-Zahra Brand Scientific Research Quarterly, 4(12), 12-29, , [In persian]
Shahbazi, Vida. (1401). Determining the effect of brand trust on customer loyalty with regard to the mediating role of brand value and moderating respect and love for the brand among customers of Mashhad leather brand in Tehran, Master’s thesis in the field of business management, commercial orientation, Azad University Islamic, Electronics Unit, [In persian]
Shin, S, m Amenuvor, A, Basilisco, R. (2019). Brand Trust and Brand Loyalty: A Moderation and Mediation Perspective, Current Journal of Applied Science and Technology, 38(4): 1-17
Song, H., Wang, J., & Han, H. (2019). Effect of image, satisfaction, trust, love, and respect on loyalty formation for name-brand coffee shops. International Journal of Hospitality Management, 79, 50-59.
Zaitouni, Negar. (1400). Explaining the intention to buy organic products based on the dimensions of perceived value and ethics of customers of organic stores in Tehran, taking into account the mediating variables of trust and brand image, master’s thesis in the field of business management, trade between International, Sheikh Bahai University, Faculty of Management, [In persian]
Zandi Moheb, Sahar and Heydari, Vajiheh. (2019). investigating the effect of brand trust, brand effect and brand quality on behavioral loyalty with the role of attitudinal loyalty mediator in Mellat Insurance Company, the first scientific research conference on management and industrial engineering. , [In persian]
Zareian Jahormi, Sara. (2017). Recognizing the relationship between the image and credibility of sales forces on the loyalty and purchase share of customers with the role of experiential added value mediator (case study: customers of the Hyperstar chain store), Business Management Department, Ershad Damavand Non-Profit Institute - Tehran Branch, [In persian]